Întrebări frecvente

Caută aici răspunsul întrebărilor pe care le primim frecvent la Dezitec

Livrare

Articolele disponibile sunt livrate, de regulă, în 1-3 zile lucrătoare.

În cazul în care dorești să verifici dacă comanda ta a fost depusă corect, verifică dacă ai primit confirmarea de comandă pe e-mail sau loghează-te pe https://dezitec.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola și vizualizează comenzile în rubrica »Istoric comenzi«. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost depusă corect, poți contacta serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau prin e-mail.

În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.

Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere FAN Courier, DPD, GLS sau SameDay.

Schimbarea adresei este posibilă pe info@dezitec, în măsura în care coletul este în tranzit. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta să poată fi verificată direct. Contactează serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon 0749768217‬. În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce comanda a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată folosită la depunerea comenzii.

Comenzile depuse pe https://dezitec.ro pot fi livrate doar în România.

Este important pentru noi să ne asigurăm că primești cât mai repede articolele pe care le-ai comandat. În cazul în care, într-o situație excepțională, un articol nu poate fi livrat în decurs de două zile, putem opta pentru o livrare parțială a comenzii tale. În acest fel, ne asigurăm de faptul că primești cât mai rapid articolele comandate.

Da, poți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare, de ex. la serviciu. Trebuie doar să introduci adresa de livrare dorită la rubrica »Adresă de expediere«.

Din păcate, în prezent nu este posibilă livrarea unui colet la un punct de ridicare/Pick-Up Point.

Retururi și rambursări

Pentru a face un retur, trebuie să ne contactezi la și ne vom ocupa noi.

I. Vrei să-ți ridice curierul coletul? 

Atunci intră direct în contul de client, selectează articolele pe care vrei să le returnezi și data la care vrei să îți fie ridicat returul de la adresa ta. Apoi, adaugă în colet articolele respective și formularul de retur. Curierul te va contacta telefonic pentru a putea veni și prelua coletul între orele 9:00 și 13:00. Tot el va tipări și eticheta de retur, pe care va trebui să o lipești deasupra.

 

Mențiuni importante!

• Păstrează numărul AWB până la clarificarea completă a cererii de retur.

• Depozitul verifică fiecare retur în parte, așa că procesul poate dura până la câteva zile.

• În cazul unui retur justificat, vom rambursa automat suma prin metoda de plată folosită la livrare, cu excepția plății ramburs. Pentru plata ramburs, va fi nevoie să îți adaugi datele bancare (IBAN și numele titularului de cont), în formularul de retur, astfel încât noi să îți putem transfera suma datorată.

• În cazul unui retur nejustificat, desigur, îți vom trimite produsul înapoi gratuit. Te rugăm să ai în vedere faptul că articolele trebuie să fie returnate în ambalajul original, fără să fi fost folosite. În caz contrar, acestea nu vor fi acceptate!

• În cazul în care întâmpini dificultăți ori apar erori la crearea returului în contul de client, ne poți contacta direct prin email info@dezitec.ro sau telefon (0749768217) ca să anunți ridicarea coletului.

• Cererile de retur nu pot fi anulate din contul de client. Dacă vrei să îți anulezi cererea de retur, te rugăm să contactezi direct curierul care a ridicat coletul folosind datele disponibile pe site-ul curierului.

Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată aleasă de tine la depunerea comenzii, cu excepția plății ramburs.

În cazul plății ramburs, va fi nevoie să îți adaugi IBAN-ul și numele titularului de cont în formularul de retur pe care îl vei completa, pentru a solicita returulul unui produs.

 

După aceea, poți comanda din nou produsul.

Dacă preferi să predai coletul personal, ne poți contacta pentru a-ți comunica numele curierului.

Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna gratuit.

La noi, poți returna un articol în decurs de 14 de zile după primirea comenzii. Pentru mai multe informații despre dreptul de retur, te rugăm să consulți termenii și condițiile noastre.

Odată ce coletul este scanat o să apară în sistemul de tracking al curierului. De aceea este important să păstrezi numărul AWB-ului de retur. Confirmarea returului o primești pe email când coletul ajunge în depozitul nostru. 

Retururile se trimit pe adresa Turbo Clean Expert Srl, Str. Ghe. Doja 99/A, 720152 Suceava.

Dacă optezi pentru ridicarea coletului de la adresa ta, eticheta va fi tipărită de curier.

Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. În cazul plății prin card de credit, suma va fi virată în contul tău atașat cardului. Dacă ai optat pentru plata ramburs, te rugăm să introduci datele bancare (IBAN și numele titularului de cont) în formularul de retur. De îndată ce primim produsul returnat, îți vom vira banii în cont. Tranzacția bancară poate dura însă câteva zile. În cazul în care ai întrebări, poți contacta în orice moment serviciul nostru de relații cu clienții. Te ajutăm cu plăcere.

Da. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de către dvs.

În cazul în care unul dintre produsele livrate are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit imediat după ce ați completat formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată automat prin metoda de plată folosită la depunerea comenzii sau prin transfer bancar dacă comanda a fost depusă cu plata la livrare. 

De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în decurs de 14 zile, folosind metoda de plată pe care ai ales-o atunci când ai plasat comanda, cu excepția plății ramburs. Dacă ai ales plata ramburs, banii îți vor fi transferați în contul bancar introdus de tine în formularul pe care l-ai completat atunci când ai solicitat returul produsului.

Comandă

Este foarte simplu să comanzi pe la noi de pe site. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul »Finalizează comanda«. Poți face și un cont de client. În calitate de client nou, poți face acest lucru foarte confortabil în timpul procesului de comandă și ești logat automat. Dacă ai deja un cont de client, te poți autentifica simplu cu datele tale de utilizator (adresă de e-mail și parolă). Apoi trebuie să parcurgi cei trei pași al procesului de comandă (Adresă de expediere - Metodă de expediere - Metodă de plată), după care poți finaliza comanda.

Comenzile depuse pe https://dezitec.ro pot fi livrate doar în România.

Nicio problemă. Există încă șanse bune să poți comanda produsul dorit. Nu îți putem oferi informații exacte despre momentul în care un articol devine din nou disponibil sau dacă va mai fi disponibil. Dar, îți putem trimite o înștiințare de îndată ce articolul apare iar pe site. Te rugăm să deschizi pagina cu detalii a articolului și să selectezi gramajul dorit, chiar dacă nu e pe stoc. Acum, introdu adresa de e-mail pentru a primi din partea noastră o înștiințare de îndată ce articolul este din nou disponibil.

Nu. Pentru a putea comanda de pe site-ul nostru, nu este necesar să ai un cont de client. Dar îți recomandăm să îți faci un cont, deoarece înregistrarea este foarte simplă. Trebuie să indici doar numele, adresa de e-mail și parola.

Schimbarea adresei este posibilă pe Dezitec, în măsura în care coletul este în tranzit. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta să poată fi verificată direct. Poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon 0749768217‬. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe. În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce livrarea a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.

Poți bineînțeles comanda oricând de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decât să vizitezi magazinul nostru de pe browserul de pe mobil. Prezentarea site-ului a fost optimizată special pentru dispozitivele mobile.

În principiu, nu există o limită superioară pentru comenzi. Suma maximă de comandă depinde de metoda de plată aleasă.

Nu există nicio valoare minimă pentru a comanda la noi pe site. Suma minimă de comandă depinde de modaliatea de plată aleasă.

Din păcate, nu se poate comanda telefonic. Însă, serviciul nostru de relații cu clienții te va ajuta în cazul în care ai întrebări despre efectuarea unei comenzi online, despre o reclamație sau despre procesul de retur.

Cel mai rapid mod prin care poți anula comanda este să ne trimiți un e-mail la adresa: info@dezitec.ro și cineva din echipa noastră va procesa solicitarea dvs.

Trebuie să ții cont că este posibil să fi procesat deja comanda și nu o mai putem anula.  

Te rugăm să ai în vedere că trebuie să retragi livrarea tuturor articolelor cuprinse într-un colet. Așadar, în cazul în care vrei să renunți la toate articolele dintr-o comandă care are mai multe colete, trebuie să soliciți retragerea livrării tuturor coletelor cuprinse în comanda respectivă. 

Nu se poate solicita retragerea doar unor articole dintr-un colet în proces de livrare. 

După solicitarea de retragere a livrării vei primi un e-mail separat în care poți urmări stadiul solicitării tale. 
Dacă mai ai întrebări, nu ezita să contactezi serviciul de relații clienți la numărul 0749 768 217‬. În cazul apelurilor din străinătate se pot percepe taxe suplimentare.

La DEZITEC retragerea comenzii este posibilă numai în cazul în care comanda nu a fost încă procesată în depozitul nostru. În general, procesarea se face foarte rapid, așadar este posibil în anumite cazuri ca, după câteva minute de la depunerea comenzii, retragerea să nu mai fie posibilă.

După ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe lângă articolele cumpărate, acesta conține și adresa de facturare și de livrare, precum și metoda de plată selectată. Dacă ai întrebări, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.

În cazul în care dorești să verifici dacă comanda ta a fost depusă corect, o poți vizualiza în confirmarea de comandă pe care am transmis-o prin e-mail. Alternativ, poți să te loghezi pe https://dezitec.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola. Poți vizualiza comenzile anterioare în rubrica »Istoric comenzi« în contul de client. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.

Coduri voucher și carduri cadou

Din păcate, DEZITEC nu oferă încă opțiunea de a cumpăra carduri cadou.

Poți bineînțeles returna articolele care nu îți plac. În cazul în care ai plătit comanda exclusiv cu un card cadou, acesta va fi creditat cu suma returului în momentul în care retururile au fost înregistrate la noi.

Dacă valoarea comenzii a depășit suma cardului cadou și ai folosit în completare o altă metodă de plată, la înregistrarea returului o să ți se restituie mai întâi suma plătită prin metoda de plată suplimentară. Te rugăm să reții faptul că rambursarea prin metoda de plată selectată suplimentar are loc doar până la nivelul sumei plătite inițial prin această metodă. În cazul în care pentru retur mai rămâne o sumă de rambursat reziduală, aceasta va fi transferată în cardul tău cadou.

Nu, voucherele nu pot fi încasate în numerar.

Dacă ai un cod voucher, poți introduce acest cod pe pagina de finalizare a comenzii în câmpul »Adaugă cod voucher« deasupra adresei de expediere. Apasă butonul »Aplicare«. Suma facturată pentru comanda ta va fi redusă imediat în funcție de valoarea voucherului.

În cazul în care codul tău voucher nu funcționează, motivele pot fi următoarele:
1. Voucherul a fost deja utilizat, iar codul nu mai este valid.
2. Voucherul a fost emis pentru un anumit cont de client.
3. Voucherul este legat de o valoare minimă și/sau maximă de comandă.
4. Voucherul nu se aplică la toate produsele.
În cazul în care codul tău voucher nu funcționează dintr-un alt motiv, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail. Te rugăm să ai codul voucher la îndemână pentru a identifica problema cât mai repede.

În general, voucherele nu pot fi utilizate ulterior. În cazul în care ai uitat să folosești un voucher, îl poți folosi la următoarea ta comandă.

Diverse

Dacă nu dorești să ratezi promoțiile noastre actuale, te poți abona la newsletter-ul nostru gratuit. Nu trebuie decât să introduci adresa ta de e-mail în rubrica »Abonează-te și primești o reducere la prima comandă!« din partea de jos a paginii. Imediat vei primi un e-mail, în care nu mai trebuie decât să confirmi abonarea la newsletter.

Newsletter-ul nostru te informează în mod regulat despre promoții actuale din cadrul magazinului  nostru online și îți oferă informații din lumea modei. Dacă te abonezi la newsletter-ul nostru gratuit, vei primi informații gratuite despre:

Articolele nou-nouțe și tendințe

Vouchere și promoții

Oferte speciale și reduceri.

Procedura de activare a modulelor cookie diferă în funcție de browser:

Google Chrome 

Deschide meniul browserului și intră în rubrica »Setări«. În secțiunea »Protecția datelor«, fă clic pe butonul »Setări conținut«. În continuare, în secțiunea »Module cookie«, activează setarea »Permisă salvarea datelor locale« (recomandat). Închide fereastra și reîncărcă pagina.

Internet Explorer 9-11 

Deschide meniul browserului (roată dințată) și apoi »Opțiuni internet«. Fă clic pe tab-ul »Protecția datelor«, apoi la setări mutați cursorul în jos, pentru a permite toate modulele cookie. Fă clic pe »OK« pentru a închide fereastra »Setări«, după care reîncarcă pagina.

Mozilla Firefox 

Deschide meniul browserului (butonul »Firefox«) și selectează »Setări«. Mergi la rubrica »Protecția datelor«. În secțiunea »Istoric«, selectează din lista verticală din dreptul »Firefox va« opțiunea »Folosi setări personalizate pentru istoric«. Selectează căsuța »Acceptare cookie«, pentru a permite module cookie, apoi selectează opțiunea »Păstrare până când:« și »nu mai sunt valabile«. Fă clic pe »OK« pentru a închide fereastra »Setări«, după care reîncărcă pagina.

Apple Safari 

Deschide meniul browserului (roată dințată) și selectează »Setări...«. Mergi la secțiunea »Protecția datelor« și selectează setarea »Niciodată« de la rubrica »Blocare module cookie:«. Închide fereastra și reîncărcă pagina.

Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, atunci când apar noutăți din lumea modei sau când au loc promoții speciale, de ex. promoții SALE, promoții cu vouchere etc.

După abonarea la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Abonarea este finalizată numai după ce ai făcut clic pe acest link.

 

În cazul în care nu primești e-mailul de confirmare, este posibil ca acesta să fi ajuns în rubrica Spam. În acest caz, te rugăm să adaugi adresa noastră la contacte.

 

Dacă în continuare nu primești newsletter-ul, te rugăm să contactezi echipa noastră de relații cu clienții, prin telefon sau prin e-mail. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

După ce te vei abona la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Ca să te abonezi cu succes, trebuie să dai neapărat click pe acel link.

Apoi, vei mai primi un e-mail prin care îți este confirmată abonarea și în care se află și codul tău personal de reducere.

Te rugăm să ai puțină răbdare, câteodată trebuie să aștepți până la 48 de ore până să primești acest mesaj. Nu uita să verici și folderele de spam sau junk!

Și, nu în ultimul rând, poți adăuga info@dezitec.ro la contacte dacă vrei să ai garanția că primești toate e-mailurile noastre în mod corect.

Poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin e-mail (info@dezitec.ro) sau la numărul de telefon 0749 768 217‬ (Luni-Vineri: 09:00 - 18:00, Weekend & Sărbători: 09:00 - 16:00). Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Ne bucurăm foarte mult să primim feedback, critici sau laude. Pentru aceasta, trimite-ne un e-mail. Vei primi în mod sigur un răspuns din partea noastră.

Dacă unul dintre articolele livrate de noi este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, poți face o reclamație și bineînțeles îl poți returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Politică de rambursare«.

Site-ul nostru este compatibil cu toate browserele.

Suntem o companie tânără, pasionată de modă și tehnologie. Avem infrastructura unuia dintre cele mai mari grupuri comerciale pe plan mondial. La noi nu trebuie să căuți mult articolele de modă care să îți placă și care ți se potrivesc. Noi te ajutăm să găseșt exact ceea ce se potrivește personalității tale. Pregătește-te să experimentezi shoppingul online într-o manieră cu totul nouă.

Modulele cookie sunt mici fișiere text care, de regulă, sunt plasate de un site web pe calculatorul tău. Atunci când site-ul web este apelat din nou, informațiile din modulul cookie sunt citite și prelucrate automat. În magazinul nostru, modulele cookie servesc, printre altele, ca pe durata cumpărăturilor, coșul de cumpărături al clientului să fie salvat. În acest fel, nu trebuie să te loghezi pe site-ul nostru de fiecare dată. Cu ajutorul modulelor cookie, poți de asemenea vedea care sunt ultimele articole vizualizate.

În magazinul nostru online, încercăm să îți oferim întotdeauna o experiență de cumpărături deosebită. În cazul în care apare totuși o problemă tehnică sau ceva nu funcționează așa cum ar trebui, te rugăm să te adresezi serviciului de relații cu clienții, cel mai bine cu un screeshot, prin e-mail.

 

Pentru a putea utiliza toate funcțiile magazinul nostru online, îți recomandăm să folosești întotdeauna cea mai actuală versiune de browser. Te rugăm să verifici, dacă ai încărcat versiunea actuală a browserului web, dacă JavaScript este activat și dacă sunt permise modulele cookie.

JavaScript este un limbaj de realizare de scripturi pentru a evalua interacțiunile utilizatorilor, a modifica, reîncărca sau genera conținutul site-ului web.

Pentru a putea cumpăra în magazinul nostru online într-un mod confortabil, îți recomandăm să activezi opțiunea JavaScript. Abia atunci poți utiliza fără erori toate funcțiile shop-ului nostru online.

Contul meu

Îți poți edita datele personale în contul de client, la secțiunea „Adrese".

Dacă vrei să îți schimbi adresa de e-mail, te rugăm să îi contactezi pe colegii noștri de la departamentul de relații cu clienții.

Poți schimba adresa și la următoarea comandă – trebuie doar să introduci adresa de livrare sau facturare dorită în timpul procesului de comandă.

Din păcate, nu mai este posibil să schimbi adresa după ce a fost plasată comanda. Dar nu iți face griji! Dacă ai comandat la o adresă greșită, pachetul va fi returnat automat și suma plătită de tine ta va fi rambursată. Poți depune apoi o nouă comandă.

Vei primi întotdeauna un e-mail de confirmare după ce îți vei schimba datele personale.

Nu. Înregistrarea ta pe site-ul nostru este și va rămâne bineînțeles gratuită.

Pentru a-ți crea un cont de client, apasă pe link-ul »Cont« din partea de sus a paginii, apoi în secțiunea de logare apasă pe link-ul »Creează cont« și completează formularul de înregistrare. Îți poți crea contul de client foarte simplu și la depunerea primei tale comenzi. În ambele cazuri, trebuie să introduci adresa ta de e-mail și o parolă. Cu ajutorul acestor date, te poți loga apoi oricând în contul tău de client unde ai posibilitatea să vizualizi comenzi, să modifici datele introduse (exceptând adresa de email), să salvezi articolele favorite sau să urmărești statusul comenzilor tale. 

Îți poți șterge oricând dorești contul de client - trebuie doar să ne trimiți o cerere în acest sens la info@dezitec.ro Aceasta nu trebuie să aibă un format special, însă te rugăm să ne scrii de pe adresa de e-mail cu care ți-ai făcut contul de client.

De asemenea, menționăm că este foarte probabil să îți solicităm ulterior câteva informații suplimentare pentru a te putea identifica. 

După procesarea cererii, vom dispune imediat ștergerea contului tău de client, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare (de exemplu, achitarea unor facturi scadente).

Poți invoca dreptul tău la transferul datelor (art. 20 din Regulamentul general privind protecția datelor) printr-un e-mail adresat serviciului nostru de relații cu clienții.

La noi pe site, toate datele clienților sunt bineînțeles tratate stric confidențial și nu sunt transmise unor terți pentru câștiguri monetare.

În partea de sus a paginii de start, fă clic pe butonul »Cont«, apoi pe butonul »Ai uitat parola?« și introdu adresa de e-mail înregistrată în contul de client. Îți vom trimite direct un e-mail prin care îți poți înlocui parola. Parola poate fi apoi modificată cu una nouă aleasă de tine.

Informații despre coronavirus

Sănătatea și siguranța clienților noștri este prioritatea nr. 1 la Dezitec. Pentru a ne asigura că respectăm pe deplin toate standardele de igienă, Dezitec urmărește cu atenție toate noile reglementări și colaborează îndeaproape cu departamentul de logistică și cu toți partenerii de curierat.

Comanda ta va fi livrată la ușă, ca de obicei. Firește, colaborăm îndeaproape cu partenerii noștri de livrare, iar, la acest moment, nu există restricții cu privire la livrarea pachetului la ușă.

Poți plăti ramburs în continuare, dacă dorești. Totuși, din motive de igienă, pentru a reduce șansele de contactare a virusului, îți recomandăm să folosești una dintre modalitățile de plată online puse la dispoziție de Dezitec.

Dezitec face tot posibilul să asigure livrarea rapidă și sigură a comenzilor tale.
Poți găsi termenul estimat de livrare pe pagina produsului sau în coșul de cumpărături. Te asigurăm că urmărim situația cu cea mai mare atenție și vom actualiza termenele de livrare la intervale regulate.

În general, returnarea articolelor se va face ca și până acum. Însă te rugăm să ai în vedere faptul că anumite locații pot fi închise ca urmare a măsurilor luate de autorități.
Nu trebuie să te îngrijorezi dacă momentan nu poți returna articolele, deoarece Dezitec oferă o perioadă de returnare de 14 de zile. În cazul în care ai plătit la ramburs, te rugăm să ai în vedere faptul că suma îți va fi restituită în contul bancar pe care trebuie să îl introduci în contul de client.